Przejdź do treści

Gotowa oddelegować zadania administracyjne i odzyskać swój czas?

Spędzasz czas na wystawianiu faktur i sporządzaniu umów, zamiast na spotkaniach z klientami?

Jako wirtualna asystentka przejmę od Ciebie zadania administracyjne.

Przykładowe zadania, które od Ciebie przejmę:

  1. Przygotuję umowę, uporządkuję dokumenty na dysku.
  2. Wystawię faktury sprzedażowe i uporządkuję zakupowe.
  3. Znajdę tematy na bloga, przejrzę CV, przygotuję prezentację. 
wirtualna asystentka faktury

Zleć zadania administracyjne, jeśli:

brakuje Ci czasu na te zadania,

nie masz głowy do liczb i wystawianie faktur odwlekasz do ostatniego momentu,

wiesz, że najwięcej zarabiasz podczas spotkań, a nie na formatowaniu umów,

Twoja rodzina zmusza Cię do znalezienia wirtualnej asystentki 🙂

Kto mi zaufał?

Do Martyny trafiłem z polecenia znajomego, więc nie miałem za dużo wątpliwości co do jej osoby. Jedyny problem, jaki miałem to zagwozdka „Czy Martyna ogarnie mój chaos? Czy będę dobrze delegował zadania?”. Całkowicie bezpodstawnie się tym martwiłem. Już po kilku rozmowach wyklarowała nam się wizja naszej współpracy. Z racji dynamiki moich działań plan zmieniał się kilkukrotnie, ale Martyna dopasowywała się do zakresu powierzanych zadań. Szczerze polecam pracę Martyny ze względu na terminowość, rzetelność, pracę na procedurach i wychodzenie z pomysłami, które usprawniają proces, obsługę i efekty w mojej firmie.

patryk-łopot
Patryk Łopot Właściciel agencji reklamowej

Martyna jest niezawodna: pracuje szybko, dyskretnie, niezwykle porządnie i niezależnie. Wspierała moje działania w biurze nieruchomości w niejednej sytuacji, zawsze z dokładnością i skrupulatnością większą od mojej własnej (nie przesadzam!).

Powierzając Martynie zadania zawsze mam pewność, że będą one wykonane nawet lepiej niż oczekiwałam – niezależnie od tego, czy chodzi o research i budowę bazy danych na jakiś temat, opracowanie materiałów reklamowych, zebranie dokumentacji z urzędów czy pomoc w obsłudze imprezy typu dom otwarty. Polecam w 100 procentach! 

Bogna Gladden-Obidzińska Castellan Estate
Bogna J. Gladden-Obidzińska Współwłaścicielka biura Castellan Estate

Jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy. Martyna jest samodzielna, rzetelna, sama szuka potrzebnych informacji, prosi o pomoc, kiedy to niezbędne. Jeśli zajmuje się czymś nowym , samodzielnie zdobywa niezbędne informacje, uczy się tego procesu i przychodzi z rozwiązaniem. Jestem bardzo wdzięczny za jej pomoc.

Witold Bartodziej Współwłaściciel firmy deweloperskiej Ostoja Development

Martyna zawsze działała natychmiast i skutecznie, była tam, gdzie jej potrzebowałam. Uśmiechnięta, z poczuciem humoru i dowcipem.

Była moim dobrym duchem, rozumiała moje słabości i zawsze służyła dobrym słowem i wiedzą. To skarb mieć Martynę w swojej orbicie.

Ewa Graczyk Agentka nieruchomości biura Moje Nowe M

Polecam współpracę z Martyną, bardzo sumienna, z ciekawą wyobraźnią. Spokojna i zdystansowana, ale zawsze z poczuciem humoru.

Bogna Gladden-Obidzińska Castellan Estate
Beata
Współpraca przy sprzedaży nieruchomości

Polecam współpracę w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi!

Martyna przez 3 miesiące szkoliła się pod moim okiem z marketingu w mediach społecznościowych. W tym czasie zrobiła bardzo duży postęp. Przeprowadzanie researchu, tworzenie treści i grafik to elementy, które warto jej powierzyć!

anna-nycz
Anna Nycz Social Media Manager

Jak pracuję?

Konsultacja

Napisz do mnie lub umów się na bezpłatną konsultację. Porozmawiamy o Twoich potrzebach w biznesie.

Oferta

Po rozmowie wysyłam podsumowanie, umowę i fakturę. Koszt moich usług zaczyna się od 65 zł za godzinę.

Działamy!

Ustalamy plan działania, zasady współpracy i wprowadzamy nową jakość w Twoim biznesie. Działamy!

Administracyjna wirtualna asystentka

Czekam na Twoją wiadomość!