Przejdź do treści

Prowadzisz firmę w branży nieruchomości i ciągle brakuje Ci czasu?

Rozumiem, jak się czujesz. Obiecałaś rodzinie, że wrócisz na kolację, ale zatrzymała Cię umowa do przygotowania? Pozwól sobie pomóc!

Oddeleguj wyszukiwanie ofert czy przygotowanie umów i zaoszczędź cenny czas. Dzięki temu spędzisz więcej wieczorów z rodziną lub zyskasz czas na dodatkowe spotkania i zarobisz więcej!

Przykładowe zadania, które możesz mi powierzyć:

  1. Stworzę i zajmę się aktualizacją bazy kontaktów.
  2. Napiszę opis oferty nieruchomości i zajmę się jej promocją.
  3. Znajdę prawnika, fotografa czy propozycje dekoracji do nowego mieszkania.
Wirtualna asystentka dla branży nieruchomości

Oddaj mi swoje zadania, jeżeli:

kochasz to, co robisz, ale brakuje Ci czasu,

chcesz zarabiać więcej, a nie starcza Ci czasu na spotkania i prezentacje,

chcesz poświęcić więcej czasu swojej rodzinie lub swojemu hobby,

chcesz zautomatyzować część swojego biznesu.

Kto mi zaufał?

Do Martyny trafiłem z polecenia znajomego, więc nie miałem za dużo wątpliwości co do jej osoby. Jedyny problem, jaki miałem to zagwozdka „Czy Martyna ogarnie mój chaos? Czy będę dobrze delegował zadania?”. Całkowicie bezpodstawnie się tym martwiłem. Już po kilku rozmowach wyklarowała nam się wizja naszej współpracy. Z racji dynamiki moich działań plan zmieniał się kilkukrotnie, ale Martyna dopasowywała się do zakresu powierzanych zadań. Szczerze polecam pracę Martyny ze względu na terminowość, rzetelność, pracę na procedurach i wychodzenie z pomysłami, które usprawniają proces, obsługę i efekty w mojej firmie.

patryk-łopot
Patryk Łopot Właściciel agencji reklamowej

Martyna jest niezawodna: pracuje szybko, dyskretnie, niezwykle porządnie i niezależnie. Wspierała moje działania w biurze nieruchomości w niejednej sytuacji, zawsze z dokładnością i skrupulatnością większą od mojej własnej (nie przesadzam!).

Powierzając Martynie zadania zawsze mam pewność, że będą one wykonane nawet lepiej niż oczekiwałam – niezależnie od tego, czy chodzi o research i budowę bazy danych na jakiś temat, opracowanie materiałów reklamowych, zebranie dokumentacji z urzędów czy pomoc w obsłudze imprezy typu dom otwarty. Polecam w 100 procentach! 

Bogna Gladden-Obidzińska Castellan Estate
Bogna J. Gladden-Obidzińska Współwłaścicielka biura Castellan Estate

Jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy. Martyna jest samodzielna, rzetelna, sama szuka potrzebnych informacji, prosi o pomoc, kiedy to niezbędne. Jeśli zajmuje się czymś nowym , samodzielnie zdobywa niezbędne informacje, uczy się tego procesu i przychodzi z rozwiązaniem. Jestem bardzo wdzięczny za jej pomoc.

Witold Bartodziej Współwłaściciel firmy deweloperskiej Ostoja Development

Martyna zawsze działała natychmiast i skutecznie, była tam, gdzie jej potrzebowałam. Uśmiechnięta, z poczuciem humoru i dowcipem.

Była moim dobrym duchem, rozumiała moje słabości i zawsze służyła dobrym słowem i wiedzą. To skarb mieć Martynę w swojej orbicie.

Ewa Graczyk Agentka nieruchomości biura Moje Nowe M

Polecam współpracę z Martyną, bardzo sumienna, z ciekawą wyobraźnią. Spokojna i zdystansowana, ale zawsze z poczuciem humoru.

Bogna Gladden-Obidzińska Castellan Estate
Beata
Współpraca przy sprzedaży nieruchomości

Polecam współpracę w zakresie zarządzania mediami społecznościowymi!

Martyna przez 3 miesiące szkoliła się pod moim okiem z marketingu w mediach społecznościowych. W tym czasie zrobiła bardzo duży postęp. Przeprowadzanie researchu, tworzenie treści i grafik to elementy, które warto jej powierzyć!

anna-nycz
Anna Nycz Social Media Manager

Jak pracuję?

Konsultacja

Napisz do mnie lub umów się na bezpłatną konsultację. Porozmawiamy o Twoich potrzebach w biznesie.

Oferta

Po rozmowie wysyłam podsumowanie, umowę i fakturę. Koszt moich usług zaczyna się od 65 zł za godzinę.

Działamy!

Ustalamy plan działania, zasady współpracy i wprowadzamy nową jakość w Twoim biznesie. Działamy!

Zadania nieruchomości dla wirtualnej asystentki

Ciekawa, jak możemy zmienić Twój biznes?